Årets första dopp!

Jag har varit i lugnet i Gävleborg. Där var inte sol och värme utan en hel del kalla isvindar, dimma och regn. Bra skrivarväder men så trött jag blir av det gråtunga. Den allra tröttaste dagen badade jag dock bastu och kastade mig sedan i det iskalla havet. Ett mycket kort dopp, men sedan var jag pigg!

I fredags morse intervjuades jag i Västernorrlands radio om Gamla synder och om romanen jag skriver på just nu. Här nedan finns en länk, intervjun ligger 51,22 in i programmet.

sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3366&grupp=6227

4 comments

  1. Christina Svenby

    Jag lyssnade just på intervjun… Jag blir glad av att höra dig, så personlig och oftast så långt ifrån en spelad roll, ett intervjuobjekt

  2. Inger Lindgren

    Ja visst är det lugnt här i Gävleborg! Tror jag ska cykla förbi dig å heja i sommar! Kram
    Ormungen Inger

Lämna gärna en kommentar här!

