Det där som gömmer sig i de mörka vrårna

Idag släpps de gamla synderna ut i vårsolens obevekliga ljus!
Den här gången är det e-bok och ljudbok. Och noveller! Jag har alltid tyckt mycket om att skriva just noveller, men det här är första gången jag publicerar en samling. Idel nyheter alltså eller nja…temat gamla synder har jag ju skrivit om förut förstås.
 
Ikväll blir det releasefest. Just nu grubblar jag över vilka noveller jag ska läsa ett stycke ur. Jag hade ju bestämt mig för att ta den där kvinnan från Älandsbro som under sin mycket vänliga yta är så förbannad. Men sedan började det luta åt åttiosexåringen som fortfarande undrar över frågan hon aldrig fick svar på när hon var fyra år. Fast nä jag tar nog “Den vintern då allting frös” …eller då blir det hon som alla andra ser som så lycklig och lyckad … eller hon som får erbjudandet om kursen för att hela sin relation till mamman…Men nu får det vara slut på velandet, innan 16.30 måste jag ha bestämt mig för då startar vi.
 
2 comments

Lämna gärna en kommentar här!

