Mot Österlen!

Imorgon åker jag till Österlen, jag som knappt varit i Skåne. Jag är för andra gången med i Jea Jonssons Kafferepsbok och den här gången ska jag till och med masa mig iväg till releasen som är på onsdag. Många tårtrecept och några berättelser. Själv har jag skrivit om mammas syjunta, som jag tyckte så mycket om att vara med på. Om det man pratade om och det man inte alls pratade om på syjuntan. Kafferepsvärme jag kan längta tillbaka till. Och kvinnorollstid jag inte längtar tillbaka till.
På torsdag klockan 19.00 pratar jag sedan om mina böcker på Tomelilla bibliotek. Läsarträff! Det är ju ännu bättre än mammas syjunta.

Image

Lämna gärna en kommentar här!

