Till mamma på mors dag

Här och var ser jag just nu Till mamma på mors dag i pocketversionen. Det är en lite märklig upplevelse att i främmande miljöer möta de personer man haft i sitt eget huvud så länge. Ibland får jag en helt galen lust att gå fram och klappa på böckerna, heja på Reseda och Elisabet, säga att jag är glad att de finns där. Men nej, jag gör det inte, någon måtta får det ju vara även på min galenskap.

Jag tänker också på ett tema i mitt författarskap, att vi alla påverkar varandra mer än vad vi tror. Vi går ut och in i varandras liv och vi har ett ansvar för vad vi gör eller inte gör, för vad vi säger eller inte säger.. Eller som det står i förordet. ”Så är vi, fastän många, en enda kropp”.  Det spelar roll vad var och en av oss gör och vad vi väljer.

Och nu har mina tre senaste romaner kommit som e-böcker!

Här finns mina e-böcker

5 comments

  1. marie löfgren

    Vem är du som kunnat skriva mina ord?
    Vem gav dig styrkan att tala?
    Vill be om råd men inte ens till det har jag orden.

  2. Pingback: Jag vill dig detta, mamma | Rader
  3. Doris

    Tack för kommentarerna om ”Till mamma på mors dag”. Det var så viktigt för mig att skriva den. Och ibland nästan outhärdligt smärtsamt

  4. Pingback: Jag vill dig detta, mamma | Rader

Lämna gärna en kommentar här!

