Håhåjaja…

Trött, trött, trött. Och så denna blåst på det. Jag blir orolig i kropp och själ av de starka vindarna och jag vet inte varför jag är trött eller varför jag reagerar så starkt på blåst. Men så finns det dom som inte är trötta utan orsak och som tycker att ”det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder”. Eller då finns dom inte alls utan låtsas bara finnas. Jag vet inte. Och det spelar egentligen ingen roll. Jag är jag. Och blåst avskyr jag och trött är jag.

Men just nu skiner solen och att jag blir så glad över det är lika oförklarligt.

2 comments

  1. Gudrun Alvebro

    Jag blir också mycket trött av blåsten jag tror att det är ljudet jag blir trött av .jag kan bli helt slut av det min dotter är lika dan så det så…
    Kram från gudrun

  2. Doris

    Ja ljudet är säkert en viktig del av det för mig med. Tack Gudrun hoppas vi slipper blåsten nu…

Lämna gärna en kommentar här!

