Harry Potter och jag…

går nu båda omkring med ett rejält ärr i pannan. För min del förorsakades det av en vecka på Kanarieöarna. En sista minuten där mina leder skulle bli mjukare och min själ skulle få ljus. I stället svimmade jag plötsligt en natt när jag skulle gå på toaletten. För första gången fick jag åka ambulans. Både den erfarenheten och den efterföljande sjukhusvistelsen hade jag gärna varit utan. Men vilken lycka att till slut få tillstånd att åka hem! Vilken lycka att leva! Vilken lycka att kunna gå till Pressbyrån på alldeles egna ben.

One comment

Lämna gärna en kommentar här!

