Tomtar, katter och överraskande klappar…

Vilken trevlig överraskning det var att slå upp DN i lördags och upptäcka att de rekommenderade Till mamma på mors dag som julklapp. Ett extra besök av tomten. Det kan behövas eftersom vår katt Selma mest varje dag går bärsärkargång med min gamla barndomstomte som jag en jul fick av moster Mary. Jag undrar vad den gamle mannen i Kramfors som gjorde tomten skulle säga om Selmas framfart? Och ännu mer undrar jag vad Selma har emot tomten. Annars ser jag så här års på adventskalendern på TV. Det här året njuter jag extra mycket. Och om det är någon av er som också ser den, så vill jag säga att aldrig, aldrig vill jag vara Blanche Flores. Men alltid ska jag vara Charlie.

 

2 comments

Lämna gärna en kommentar här!

