Mitt sjövilda jag…

Helgen startade bra med att Tove Leffler pratade om Till mamma på mors dag i TV4 Nyhetsmorgon. Utanför fönstret blåste det full storm och havet piskade sig svart, att plocka smultron på strå fick vänta. I stället fick jag skratta gott åt den länk som en kompis hittat på nätet. Det är foton från när jag pratade på Peace & Love. Jag ser helt sjövild ut. I den här länken kan du se korten Foton från Peace & Love

Tack ni som skrivit till mig om den nya boken. Jag blir glad och rörd. Så mycket det väcker också hos mig när ni skriver om mammatankar, mammaminnen. Det goda och det såriga, svåra. Det enkla och det komplicerade. Jag har inte hunnit svara alla men det kommer! Nu har jag semester i fem veckor och under den tiden kommer jag inte heller att blogga. Hängmattan är inbäddad i frodig junigrönska och på byrån ligger högar av lockande böcker. En fin sommar med tid att leva, längta, drömma och fundera över vad i livet som egentligen är viktigt, det önskar jag var och en av er.

One comment

  1. S P

    Det är så många tankar kring det här med mammas roll i livet som din bok väcker. Jag bugar och tackar samt önskar en fin sommar även till dig

Lämna gärna en kommentar här!

