Releasefest och recensioner

Boksläpp, intervjuer, releasefest och recensioner. Det har varit härligt, roligt och intensivt. Samtidigt svepte våren in och täckte tillvaron med alla nyanser av grönt och med vår-, försommar- och midsommarblommor i en salig röra. Emellanåt såg jag på den frodiga grönskan, andades lantluft och lugn. Ja maj månad har bestått av kontraster. Nu är det redan juni och Elisabet och Reseda följer fortfarande med mig både i vimlet och i den tysta skogen. Då och då pratar jag fortfarande med dem. Granarna nickar eftertänksamt medan liljekonvaljerna högdraget ruskar på sina doftande klockor och undrar vad jag egentligen håller på med.

Du som vill läsa mer om vad som skrivits om boken kan hitta en del på min hemsida under rubriken I media. www.dorisdahlin.se

Lämna gärna en kommentar här!

