Gråtyngd

Så skönt det var att få sträcka ut mina stela leder i den varma solen förra veckan. Och en så befriande tyngd det finns i det gråa just nu. Jag tycker om kontrasterna. I vädret och i livet. Just nu är jag lika trött som molnen utanför mitt fönster. Det blir inte många rader skrivna. Men här nedan finns länk till en ny gästblogg hos bokcirkar.se. Om Kerstin Thorvall. En författare som betytt mycket för mig och för andra både med sin  prosa och poesi. Just nu skulle jag kunna skriva under på de här raderna av henne:

Uppfylld
av det tomma rummet
är jag nära att ramla
omkull

av tyngden

http://www.bokcirklar.se/blog/view/gastblogg/

Och här en intervju med mig i senaste numret av M magasin

Lämna gärna en kommentar här!

