Ses vi?

Igår bokade jag in datum för att träffa en skrivarcirkel som skriver självbiografiska berättelser. Det är spännande med dessa olika möten. Berättelserna. Människorna. Så kanske ses vi också? Här är några tillfällen då jag är ute och pratar på olika håll i landet:

  • Kramfors bibliotek på världsbokdagen, onsdag den 13 April klockan 19.00
  • Botkyrkas internationella bokmässa på biblioteket i Hallunda, där invigningstalar jag den 6 maj klockan 10.00.
  • Hille kyrka (utanför Gävle) vid den alternativa mässan Rastplats söndagen 22 maj klockan18.00
  • Peace & Love festivalen i Borlänge  onsdagen den 29 juni klockan 18:00-18:45
  • Bokmässan i Göteborg i slutet av september
Och i nästa nummer av M-magasin som kommer ut den 12 maj, kan du läsa om boken och vad jag egentligen vill göra på mors dag… Själv undrar jag så hur de där korten blev som fotografen mellan blombladen knäppte på mig i min skönaste fåtölj. Mellan blombladen! Vad kan det bli?
2 comments

  1. Olive

    Då ska jag försöka komma till någon av de tillfällena. Det låter spännande med artikeln också. Tack för tipsen om var jag kan se och höra dig!

  2. P

    Jag tror att vi är oerhört många som skriver om våra liv just nu inspirerade av bland annat dig.

Lämna gärna en kommentar här!

