Bokplanering

Nästa bok ska jag planera ordentligt, bestämmer jag alltid och tänker med viss avund på de författare jag träffar som gör just så. Planerar gör jag också men inte håller den planeringen inte. Helt andra saker och personer dyker upp i huvudet och slår sönder all min planering. Och krånglar till det! Jag ser liksom framför mig hur skönt det skulle vara att ha en prydlig raksträcka. Men inte blev det så den här gången heller. Och egentligen gillar jag nog hur de jag skriver om lever sitt eget liv…

Lämna gärna en kommentar här!

