Allt det som varit

Ett gott slut på det nya året önskar jag er alla. Och ett fint 2011 förstås. Själv sitter jag här och tänker över det år som varit. Gläds åt allt det som varit bra. Försöker förstå det som inte alls var bra. Jag skriver i min röda dagbok och tankarna yr omkring. Ibland är de glasklara och ibland mycket förvirrade. Den där viljan att förstå finns där, men ibland hittar jag inte alls rätt pusselbit. Långa, långsamma skidturer får huvudet att klarna en aning. Det monotona stakandet, de iskalla kinderna och den allt varmare kroppen. Snön som skapar ljus inuti och utanför.

3 comments

  1. Enn Kokk

    Snövinter
    Också Öregrund, där jag nu befinner mig för nyårsfirande, är en stad full av snö. Gott nytt år, med så småningom varmare tider!

Lämna gärna en kommentar här!

