Till mamma på mors dag

Så heter min nya roman som kommer ut i vår. Det känns rätt läskigt att ha lämnat manuset. Men mest roligt förstås. Och jag har inte fallit för frestelsen att i stället gömma det i det där förrådet… Redan nu kan man läsa ett utdrag ur boken i nya numret av M Hälsa psykologi. Utdrag.
Lite längre fram i samma tidning kan också läsa en intervju med mig från min andra jobb-verklighet. Den artikeln handlar om krishantering. Intervju.
Och när jag i måndags låg i soffan under min mjuka filt och bara pustade trött till den nya TV-serien ”Våra vänners liv” upptäckte jag plötsligt något som verkade bekant på det anonyma bokförlaget. Visst hade jag sett det där omslaget förr? Jodå det var ju min roman ”Vi vet nog vem du är” som frontades i receptionen. Oväntat och lite kul. Plötsligt vaknade jag till.

3 comments

  1. Anonymous

    Det var många bra nyheter! Jag längtar särskilt att läsa din nya roman citaten gav mersmak på många sätt.

  2. A-B

    Omorganisationerna
    Det där som du säger i intervjun om krishantering skulle behöva föras fram på många arbetsplatser. Det omorganiseras gång på gång utan att man vet varför. Hur ska man då kunna vara entusiastisk och tycka det kan bli bra? Så blir man i stället kallad bakåtsträvare fastän man vill framåt. Jag tyckte även mycket om det som står från din kommande roman, det föder nyfikenhet om fortsättningen

  3. Anonymous

    Din nya roman
    Så roligt det är att läsa lite ur boken redan nu, den ser jag fram mot att läsa, har redan läst dina andra och har blivit berörd och omskakande. Det har varit läsäventyr av det bästa slag

Lämna gärna en kommentar här!

