Jag tror på Robert Lind i Kramfors!

Det blåser kalla höstvindar i Stockholm idag, men just nu sitter jag inne och skriver om Grekland, så jag håller värmen uppe. Lite extra värme fick jag under dagens soppteaterlunch på Stadsteatern. Ljuvlig svampsoppa och till det Klara Hund, en föreställning med texter av Hasse och Tage. Inspirerande och glädjefullt! En påminnelse om allt det orden betyder och om hur viktigt skrattet och allvaret är. En av de viktiga saker som livet lärt mig är betydelsen av att få vara hela mitt jag, att få äga alla mina känslor. Skrattet, gråten, kärleken, ilskan, sorgen.

One comment

Lämna gärna en kommentar här!

